Home made flash card

Salam semua,
Kabare ? Waras ?  hehe sesekali cakap jawa pulak (2, 3 butir je yg paham pun 😀 , kalo org jawa betul tanya balik mau melpong di bueknyo.. )

Sekarang ni, tengah struggle nak siapkan kad imbas jawi untuk anak. Selalu jumpa Alphabet Roman je kan. Jawi macam tak jumpa pulak. Mungkin ada cuma belum berjumpa. Ada ternampak hari tu tapi tak boleh nak buka tengok,  jadinya tak puas hati lah.. so dapat idea buat sendiri. Ilham sekarang dah pandai Aa, Ba, Ta sampai Ya. Kiranya kad imbas ni untuk adik-adiknya lah pulak. Caranya senang je. Tapi tak dapat nak upload gambar lagi sebab belum betul-betul siap. Tinggal proses terakhir je lagi iaitu untuk laminate paper bagi dia tahan lama. Nanti dah siap saya cuba uploadkan sekali dengan printable jawi tu ye, so senang korang nak download. Tu aje lah buat masa ni, nanti saya kongsi cerita tentang kad imbas lagi ye..

Jaga Diri..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*